ÁSZF

Az Online Shopból történő Általános  Szerződés Feltételei

https://www.devergo.hu/hu/ -

(Jelen ÁSZF 2025.01.04. –től hatályos)

1.    Jelen ÁSZF terjedelme, kapcsolattartás

1.1.   Jelen ÁSZF terjedelme

 Jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) a FLAS Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság (székhely: 1033 Budapest, Csikós utca 6.; a továbbiakban: „FLAS Kft. és/vagy Eladó”) által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő vásárló (a továbbiakban: „Vásárló”) jogait és kötelezettségeit tartalmazza.

 Kérjük, amennyiben vásárlója kíván lenni a FLAS Kft.-nek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. A Vásárló ettől eltérő vagy alternatív kikötései és feltételei nem fogadhatóak el, hacsak Eladó ezzel írásban kifejezetten egyet nem értett.

 A megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

 1.2.   Üzemeltetői adatok:

 Cégnév: FLAS Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: 1033 Budapest, Csikós utca 6.

Cégjegyzékszám: 01 09 169595

Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

Adószám: 10794177-2-41

Elektronikus elérhetőség: webshop@devergo.hu

Telefonos elérhetőség: 06-30/684-09641

2. Fogalmak

2.1.   Felek: Eladó és Vásárló együttesen.

2.2.   Fogyasztó: a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”) 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása, vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

 Vállalkozás: a Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 4. pontja szerint a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körében eljáró személy.

 A hatályos jogszabályok értelmében a fogyasztói szerződésekre speciális rendelkezések vonatkoznak. Felhívjuk Vásárlóink figyelmét, hogy jogaik és kötelezettségeik eltérőek attól függően, hogy fogyasztónak minősülnek-e vagy sem.

2.3.   Termék: ingó dolog, kivéve a végrehajtási eljárás vagy más hatósági intézkedés folytán eladott dolog.

2.4.   Elektronikus kereskedelmi szolgáltatás: olyan információs társadalommal összefüggő szolgáltatás, amelynek célja valamely birtokba vehető forgalomképes ingó dolog üzletszerű értékesítése, beszerzése, cseréje vagy más módon történő igénybevétele.

2.5.   Elektronikus út: elektronikus adatfeldolgozást, -tárolást, illetőleg – továbbítás végző vezetékes, rádiótechnikai, optikai vagy más elektromágneses eszközök alkalmazása.

2.6.   Távollevők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszköz: olyan eszköz, amely alkalmas a felek távollétében – szerződés megkötése érdekében – szerződési nyilatkozat megtételére. Ilyen eszköz különösen a címzett vagy a címzés nélküli nyomtatvány, szabványlevél, a sajtótermékben közzétett hirdetés megrendelőlappal, a katalógus, a telefon, a telefax és az internetes hozzáférést biztosító eszköz.

2.7.   Szerződés: a felek kölcsönös és egybehangzó jognyilatkozata, amelyből kötelezettség keletkezik a szolgáltatás teljesítésére és jogosultság a szolgáltatás követelésére.

2.8. Távollévők kötött szerződés: olyan fogyasztói szerződés, amelyet a szerződés szerinti termék vagy szolgáltatás nyújtására szervezett távértékesítési rendszer keretében a felek egyidejű fizikai jelenléte nélkül úgy kötnek meg, hogy a szerződés megkötése érdekében a szerződő felek kizárólag a távollévők közötti kommunikációt lehetővé tévő eszközt alkalmaznak.

3.  A webáruház használatának általános feltételei

3.1.   A jelen ÁSZF. hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.devergo.hu weboldalon található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF. hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre.

Az online áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény („Ektv.”) szabályozza.

3.2.   A webáruházat csak a 18. életévüket betöltött személyek használhatják. A 18. életévüket be nem töltött személyeknek az online bolt használatához a szülő vagy törvényes képviselő (gyám) hozzájárulása szükséges.

3.3.   Vásárló alatt értjük valamennyi természetes és jogi személyt, valamint a jogi személyiséggel nem rendelkező jogalanyokat. A Vásárló fogalma magában foglalja a fogyasztó fogalmát.

 3.4.   A webáruház tartalmának megtekintése, az ott történő vásárlás nincs regisztrációhoz kötve, lehetőség van regisztráció nélkül is vásárolni. A webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele az, hogy a Vásárló regisztráció, vagy regisztráció nélküli vásárlás esetén a megrendelés leadása során, az erre szolgáló checkbox jelölésével kifejezetten elfogadja a jelen ÁSZF-et. A FLAS Kft. az ÁSZF-et a webáruház honlapján folyamatosan elérhetővé teszi, ezáltal biztosítja azt, hogy a felhasználók bármikor előzetesen is megismerhessék.

 3.5.   Amennyiben regisztrál nálunk, akkor személyes adatokat továbbít. Adatainak feldolgozásához hozzájárulására van szükségünk, ennek hiányában sajnos nem használhatja az online áruházat. Adatai feldolgozásának típusát és módját az alábbiakban ismertetjük: https://www.devergo.hu/hu/adatvedelem

 A személyes adatainak feldolgozásához adott beleegyezése önkéntes. Felhívjuk figyelmét, hogy amennyiben nem járul hozzá ehhez a feldolgozáshoz, akkor a regisztráció és az online shop használata nem lehetséges.

 Bizonyos esetekben hozzájárulását kérjük online boltunkban, hogy hirdetéseket pl. speciális ajánlatokat, akciókat stb. küldjünk Önnek. Az Ön hozzájárulása önkéntes és bármikor visszavonható.

 3.6.   Annak érdekében, hogy helyesen rögzítsük adatait, az online boltban való regisztráció után e-mailt küldünk Önnek, amelyben arra kérjük Önt, hogy ellenőrizze és erősítse meg adatait. Az esetlegesen rosszul megadott adatokat a vevőszolgálat felé történő szóbeli vagy írásbeli jelzéssel tudja javíttatni.

3.7.   Az online shopban megvételre kínált termékek értékesítése kizárólag fogyasztónak minősülő Vásárlók és gazdasági társaságok, mint végfelhasználók részére történik. Az áruk értékesítése csak személyes használatra megfelelő mennyiségekben történik. A termékek kereskedelmi újra, illetve továbbértékesítése nem engedélyezett. A FLAS Kft. ebből következően fenntartja a jogot arra, hogy ne fogadjon el olyan szerződéses ajánlatot, amelynél gyanú merül fel arra vonatkozóan, hogy kereskedelmi újra, illetve továbbértékesítés céljából történt az ajánlattétel.

 3.8.   Az Eladó online boltja csak egy értékesítési katalógus. Azzal, hogy a termékek megjelennek az online shopban, az Eladó csak arra hívja a Vásárlót, hogy tegyen ajánlatot a bemutatott termékekre és kössön adásvételi szerződést (a továbbiakban: „Megrendelés”).

 3.9.   Bárminemű tájékoztatás, ügyintézés és szerződéskötés, valamint a szavatossági eljárás nyelve a magyar. A szerződés megkötése is kizárólag magyar nyelven történik, arra Magyarország joga az irányadó.

 3.10.   Az online bolt használatával kötött szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek. A FLAS Kft. azt nem iktatja, így az utólagosan nem hozzárférhető, nem megtekinthető. Jogi szempontból az online shopban leadott megrendelések ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősülnek.

4.    Megrendelések

4.1.   A megrendelések leadása a www.devergo.hu oldalon történik.

4.2.   A termékkel kapcsolatos fontos tudnivalókat (így különösen azok lényeges tulajdonságai, jellemzői: méret, szín, alapanyag) valamint az eladási árakat a Vásárló a termék információs oldalán ismerheti meg még a megrendelése leadása előtt.

4.3.   A megrendelés során Ön kiválasztja a méretet, a színt, a mennyiséget és az egyéb szükséges jellemzőket.

4.4.   Az általunk feltüntetett termékképek publikálása során törekszünk, hogy azok a valóságnak megfelelőek, élethűek legyenek a termékek tulajdonságait illetően. Felhívjuk a figyelmet arra, hogy a termékek színeit illetően lehetnek apróbb eltérések – ez természetesen abból is adódhat, hogy az Ön által használt készülék, hogyan jeleníti meg ezeket.

4.5.   A Vásárló a kosár funkcióra kattintva, bármikor megnézheti kosarának részletes tartalmát és annak aktuális értékét. Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg a Vásárló ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli, vagy az adott termék ki nem fogy a készletből. Ez utóbbi esetben a termék eltűnik a webáruházból is, nem csak a kosárból. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, vagy megrendelheti.

4.6.   Kosara tartalmának ellenőrzése után, megrendeléshez kattintson a ’KASSZA’ gombra. Amennyiben már regisztrált, kérjük lépjen be a folytatáshoz. Amennyiben nem kíván regisztrálni webáruházunkba, kérjük kattintson a „Tovább a fizetéshez” gombra. Ha regisztráció nélkül vásárol, akkor a megrendelés teljesítéséhez szükséges személyes adatok ezen a felületen tudja megadni.  Ezután kérjük válassza ki az átvétel módját.

4.7.   A „Tovább a fizetéshez” gombra kattintva Ön egy kötelező érvényű és fizetési kötelezettséggel járó ajánlatot tesz a bevásárló kosarában lévő termékek megvásárlására, egyúttal elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-et és az Adatvédelmi Tájékoztatót.

Ha szeretné megváltoztatni a megrendelését, akkor törölnie kell a rendelést és ezután egy új termékkel befejezni a megrendelési folyamatot.

4.8.   Vásárlóként elállási joga van a jelen ÁSZF. 10. pontja alapján, amit a fenti művelet nem befolyásol.

4.9.   Ön visszaléphet a megrendeléstől a megrendelési folyamat alatt egészen a fizetésig. Ehhez elegendő, ha nem tesz további lépéseket és elhagyja a megrendelési oldalt. Ehhez kattintson arra a gombra, amely visszaviszi Önt az előző aloldalra, bármelyik véletlenszerű aloldalra, vagy a weboldalon lévő valamelyik termékre.

4.10.   A Vásárló részéről a megrendelés leadása nem eredményezi a FLAS Kft. és a Vásárló közötti szerződés létrejöttét. A megrendelés megérkezése után az Eladó megerősítő e-mailt küld, amely tartalmazza rendelése részleteit, melynek tartalmát Vásárló köteles ellenőrizni. Ez még nem jelenti az adásvételi szerződés létrejöttét. Ez a visszaigazoló email kizárólag arról tájékoztatja a Vásárlót, hogy a megrendelés megérkezett. A szerződés csak akkor tekinthető megkötött szerződésnek, amikor a FLAS Kft. kinyilvánítja a rendelés elfogadását, ami a szállítás megerősítésének elküldésével jön létre.

4.11.   Az Eladó telefonon megkeresheti Önt (ha megadott egy telefonszámot), vagy e-mailben kapcsolatba léphet Önnel, hogy tisztázza a megrendeléssel és a szállítással kapcsolatos nyitott kérdéseket. A telefonszámokat és az e-mail címeket csak a megrendelés feldolgozásához és a szállításhoz használjuk, ezeket promóciós célokra, az Ön kifejezett hozzájárulása nélkül nem vesszük igénybe.

4.12   Amennyiben korábban már vásárolt a devergo.hu weboldalon, személyes adatai automatikusan megjelennek a számlázási és a szállítási űrlapon. A rendszer a szállítási költséget automatikusan hozzászámolja a rendelés összegéhez.

4.13.   A Vásárló köteles a webáruházban utánvéttel megrendelt és a megadott címre kiszállított termékek átvételekor, a devergo.hu által küldött számlán feltüntetett összesített vételárat és szállítási költséget készpénzben vagy DPD és MPL házhozszállítás esetén bankkártyával a kézbesítőnek kifizetni. Az utánvétes megrendelésen kívül, a webáruház lehetőséget biztosít előzetes online bankkártyás fizetési módra vagy előzetes átutalásra és a telephelyen történő személyes átvételre.

5.    Árak

5.1.   Az online boltban megadott valamennyi ár forintban értendő és tartalmazza a törvényes általános forgalmi adót (bruttó ár). A szállítási költség összege a kiválasztott szállítási és fizetési opciótól függ. Ezeket a költségeket külön számolják fel. A megrendelés leadása előtt az ár, beleértve az általános forgalmi adót és a felmerült szállítási költségeket, ismét megjelenik.

5.2.   A megrendelés végén feltüntetett vételárak mindig végleges eladási árak. Ezt követően az ár már nem fog változni, akkor sem, ha az Eladó az áruk árát később növeli, vagy csökkenti.

5.3.   Eladó fenntartja magának a jogot a jelenlegi törvények keretén belül az online bolt árainak változtatására, új termékek ajánlására és engedmények kínálására vagy megvonására. 

5.4.   Hibás/téves árfeltüntetés: Amennyiben a FLAS Kft. minden gondossága és körültekintése ellenére hibás ár kerül feltüntetésre az online shopban, akkor a FLAS Kft. nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni, hanem felajánlhatja Vásárlónak a helyes és tényleges áron történő teljesítését, amelynek ismeretében a Vásárló elállhat vásárlási szándékától.

Hibás árnak minősül különösen, de nem kizárólagosan:

-        nyilvánvalóan téves, irreális ár, ami az érintett termék közismert, általánosan elfogadott árától jelentősen eltér;

-        esetleg rendszerhiba miatt megjelenő „0” Ft-os vagy „1” Ft-os ár;

-        egyéb feltűnő értékaránytalanságot mutató ár;

-        A FLAS Kft. az adatbeviteli hibákból, téves, hibás stb. árfeltüntetésből eredő felelősségét a jogszabályok által megengedett leteljesebb mértékben kizárja.

6.    Az áruk rendelkezésre állása

Az online boltban kínált termékek rendszerint rendelkezésre állnak, de a készletek arra az időpillanatra vonatkoznak, amikor az online shop adatbázisa frissítve lett. A FLAS Kft. mindent megtesz azért, hogy ezek az adatok naprakészek legyenek, azonban a raktárkészlet gyors mozgásai miatt azokat szavatolni nem tudja, és így egyes termékek annak ellenére elérhetőnek mutathat még az adott termékoldal, hogy azok időközben elfogytak. Ritka kivétel, pl. ha egy bizonyos terméket több vevő is megrendel, akkor nem zárható ki, hogy már nem lesz elérhető. Ebben az esetben azonnal értesítjük, hogy a termék nem áll rendelkezésre. Rendelkezésre nem álló termékre szerződéskötés nem történik. Bármely, esetlegesen korábban eszközölt kifizetést a Vásárló számára haladéktalanul visszautalunk. Szállítás a készletek erejéig tart.

A hiányzó méreteket a termék oldalán más színnel jelöljük, mint a rendelkezésre álló színeket.

Visszavonhatja adatai és e-mail címe tárolásához adott hozzájárulását és e-mailek küldésére történő felhasználását. Elállását az értesítési üzenetben lévő link használatával, vagy a következő e-mail címen teheti meg: webshop@devergo.hu.

7.    A szállítási típusa és ideje

7.1.   A megrendelt termékeket csak Magyarország területén szállítjuk ki és a következő szállítási módok egyikén juthatnak el a Vásárlóhoz:

a)      Házhozszállítás futárral: A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni. A terméket csomagküldő futárszolgálat (MPL, DPD) segítségével szállítjuk házhoz.

b)     Átvétel Foxpost csomagautomatában: A megrendelt árut a kiválasztott Foxpost csomagautomatába szállítjuk.

c)      Átvétel MPL csomagautomatában: A megrendelt árut a kiválasztott MPL csomagautomatába szállítjuk.

d)      Átvétel MPL postaponton/postára kézbesítve: A megrendelt árut a kiválasztott MPL postapontra/postára szállítjuk.

e)     Átvétel DPD csomagponton: A megrendelt árut a kiválasztott DPD csomagpontra szállítjuk.

f)       Átvétel DPD csomagautomatában: A megrendelt árut a kiválasztott DPD csomagautomatába szállítjuk.

g)      Átvétel üzletünkben: Az üzletbe történő szállítási opció választásakor a csomagot a kiválasztott DEVERGO áruházban, nyitvatartási időben veheti át. A boltba érkezésről e-mailben értesítjük. A csomagot annak a kiválasztott DEVERGO áruházba történő megérkezését követő 7 munkanapon belül veheti át. Ezután visszaküldésre kerülhet az online shopba.  Az üzletbe történő szállítási opció választásának nincs szállítási költsége. Bolti átvételes rendeléseknél, a termékre vonatkozó csere, reklamáció ügyintézése a webáruházhoz tartozik.

7.2.   Üzleteink:

Aréna                    06-30-830-2055

Árkád                    06-30-684-0997

Campona               06-30-684-0980

Csepel-Popup         06-30-259-5405

Duna Plaza             06-30-225-8048

Köki Terminál         06-30-950-7495

Shopmark              06-30-684-0967

Pólus                     06-30-684-0998

Premier                  06-30-670-2439

Premier Popup        06-30-599-7919

Polgár                    06-30-395-5211

Polgár Popup           06-30-204-1629

Békéscsaba             06-30-405-4073

Debrecen Fórum      06-30-514-6794

Debrecen Pláza        06-30-538-5078

Székesfehérvár        06-30-670-2419

Győr Árkád              06-30-670-2437

Győr Pláza               06-30-649-3488

Kaposvár                 06-30-682-8309

Kecskemét               06-30-681-3416

Miskolc Auchan        06-30-267-8941

Miskolc Pláza           06-30-737-0266

Miskolc Szinva         06-30-737-0265

Nyíregyháza            06-30-384-8717

Pécs Árkád              06-30-866-5332

Pécs Pláza               06-30-492-8881

Szeged Árkád          06-30-420-2530

Szeged Pláza           06-30-624-3480

Szolnok                   06-30-670-2531

Szolnok Auchan        06-30-514-6794

Zala                         06-30-216-6194

7.3.   Szállítási díjak:

Foxpost:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1190 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 1190 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL házhozszállítás:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1990 Ft + utánvét díja 565 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 1990 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL csomagpont:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 990 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL csomagautomata:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 990 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL posta:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 990 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

DPD házhozszállítás:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1390 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 1190 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

DPD csomagpont:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1290 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 1090 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

DPD csomagautomata:

-        bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1290 Ft

-        bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fizetéssel 1090 Ft

-        bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

7.4.   A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk.

7.5.   Utánvétes rendelések esetén, amennyiben a rendelés munkanapokon 09:00 óráig beérkezik és a rendelt tétel, illetve tételek készleten vannak a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 09:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a legkorábban a következő munkanapon történik meg, a szállítás az átadást követő 1-2 munkanapon belül történik meg.

7.6.   Kártyás fizetéses megrendelés esetén a rendelés teljesítését csak a pénz beérkezését követően tudjuk vállalni.

7.7.   Az átutalással fizetett rendelések esetén, amennyiben a befizetés jóváírása 09:00 óráig beérkezik, és a rendelésének minden tétele készleten van, a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 09:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a második munkanapon történik meg, amennyiben a rendelt tételek készleten vannak.

7.8.   Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a devergo.hu ügyfélszolgálata felveszi a kapcsolatot a Vevővel e-mailben, és/vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében.

7.9.   A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként! Amennyiben ettől eltérő időpontban kérik a szállítást, az a MEGJEGYZÉS rovatban legyenek szívesek feltüntetni!

7.10   Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a devergo.hu webáruház telephelyére.

7.11.   Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Vásárló kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

7.12.   Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén, a webáruház a kártérítési felelősségét az érintett megrendelés és a szállítási díj együttes összegében korlátozza.

7.13.    Az egyes kuponnapok és egyéb promóciók és ünnepek után alatt leadott megrendelések kiszállítási ideje meghosszabbodhat.

8.    Fizetési módok:

8.1.   Az alábbi 4 fizetési mód közül lehet választani:

a)      Utánvét:

UTÁNVÉT készpénzes fizetéssel: ebben az esetben a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét.

UTÁNVÉT bankkártyás fizetéssel: ez a fizetési lehetőség kizárólag FOXPOST, MPL, DPD csomagautomatánál, MPL és DPD házhozszállításnál, MPL, DPD csomagponton történő fizetésnél lehetséges.

b)     Előreutalás:

Előre fizetés esetén átutaláskor a közleménybe, kérjük adja meg a megrendelés azonosítószámát és a nevét. Az utaláshoz szükséges adatok:

Kedvezményezett neve: FLAS Kft.

Kedvezményezett bankszámlaszáma:10702019-43861107-52200005 (devergo.hu Webshopon leadott rendelések esetén)

Kedvezményezett bankszámlaszáma: HU66 10702019-43861107-50200009 (devergo.com Webshopon leadott rendelések esetén)

c)      Bankkártya:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheti, valamint  SIMPLEPAY keresztül.

Amennyiben a SIMPLEPAY fizetési módot választja, úgy automatikusan átirányítjuk SIMPLEPAY oldalára. Minden más fizetés mód esetén átirányításra kerül SIMPLEPAY szolgáltató weboldalára.

A fizetés során beírt adatokat a FLAS Kft. nem tárolja, azokat az adott fizetéskezelő cég kezeli és a pénzügyi szolgáltatók eltérő adatvédelmi rendelkezései lépnek érvénybe ezen esetekben.

A bankkártyás fizetés a CIB BANK portálján történik, mindegy, hogy a Vásárló milyen banknál vezetett számlájának kártyájával rendelkezik.

d)     Készpénz

9.    Kedvezmények

9.1.   A Webáruházban a következő kedvezmények vehetők igénybe:

Törzsvásárlói kedvezmény

Webshopunkon vásárló regisztrált felhasználóink törzsvásárlókká vállnak, amennyiben a vásárlások összértéke eléri a 40.000 Ft -ot. Ez az összérték akár több vásárlásból is elérhető.

A 40.000 Ft összérték elérése után 10% állandó, el nem évülő kedvezményt biztosítunk, valamennyi (teljes áras és leárazott) termékre. A kedvezmény kizárólag a vásárlások értékétől függ, a vásárlások számától nem. A törzsvásárlói kedvezmény az 40.000 Ft elérése utáni első vásárlástól érvényes. Törzsvásárlóink a termék kosárba helyezést követően látják a törzsvásárlói kedvezménnyel csökkentett árat látják.

Kuponkód

Egyszer felhasználható kupon:

Az aktuális promócióban, hírlevélben szereplő kuponkód, mely egy adott megrendeléskor felhasználható a kuponkód mező kitöltésével. Például: Hírlevél feliratkozáskor adott kedvezmény

Évfordulós kuponkód, mely egy adott megrendeléskor felhasználható a kuponkód mező kitöltésével. Például: Regisztráció, Születésnap, Névnap

Többször felhasználható kupon:

Az aktuális promóció időtartama alatt akár több különböző megrendelésben is felhasználható. Például: Joy, Glamour kuponnapok

A törzsvásárlói és VIP kedvezmény, illetve a kuponkód csak termékre vonatkozik, szállítási költségre nem!

10.    Elállási politika

10.1.   Jogszabályon alapuló elállási jog

Ha a Vásárló fogyasztónak minősül, megilleti az elállás joga a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. (II. 26.) Kormányrendelet 20. §-a értelmében az online boltban vásárolt termékek tekintetében. Tizennégy naptári napon belül Ön jogosult elállni a szerződéstől anélkül, hogy ezt megindokolná. Ez a tizennégy napos elállási idő azon a napon kezdődik, amikor Önnek vagy egy Ön által megnevezett harmadik félnek, aki nem a szállítmányozó, a termék  birtokába kerül. Elállási jogának gyakorlásához tájékoztatnia kell minket, az alábbi webshop@devergo.hu e-mail címen, egy egyértelmű nyilatkozat útján (e-mailben megküldött levél), hogy úgy döntött, hogy eláll a szerződéstől.

Ehhez használhatja a csatolt elállási nyomtatványt, de ez nem kötelező. Ahhoz, hogy tartani tudja az elállásra rendelkezésre álló időt, elegendő, ha küld egy értesítést, miszerint az elállási idő lejárta előtt élni kíván elállási jogával.

Az online rendeléssel vásárolt áruk esetén az elállási jog nem vonatkozik a következő típusú szerződésekre:

 a. Olyan szerződések, ahol az értékesített termékek a Vásárló kikötései alapján vagy egyértelműen személyre szabottan készültek.

 b. Olyan termékek értékesítésére vonatkozó szerződések, amelyek romlásra hajlamosak vagy hamar lejár a szavatossági idejük.

 c. Olyan zárt csomagolású termékek tekintetében, amelyek egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza (pl. fehérnemű, kozmetikum), kivéve ha annak csomagolása, védőfóliája még sértetlen, vagyis a termék még nem volt használatba véve.

 d. Olyan termékek értékesítésére vonatkozó szerződések, amelyek kézhezvétel után, természetéből fakadóan elválaszthatatlanul keverednek más termékekkel.

10.2.  Az elállás

Ha eláll a szerződéstől, visszatérítjük a megrendelés értékét, beleértve rendelés kiszállításához kapcsolódó szállítási költségeket is (kivéve azokat a plusz költségeket, ami abból adódott, hogy Ön az általunk kínált legolcsóbb szállítási költségtől eltérő szállítási opciót választott a termék visszaküldéséhez). A szállítási költség abban az esetben kerül visszatérítésre, ha a rendelésben lévő valamennyi termék visszavételre illetve visszaküldésre kerül.

A termék visszaküldésének költsége a Vásárlót terheli. A termék visszaküldése esetén, a visszafizetés minden esetben bankszámlára történő visszautalással történik legfeljebb 14 napon belül. Bankszámlára történő visszautalás estén a Vásárló számlavezető bankjának belső szabályzatától függően az összeg jóvárása 3 naptól 3 hétig terjedhet. A készpénzes utánvételes rendelések visszatérítései a Vásárló által megadott, kizárólag magyar forint alapú bankszámlaszámra történnek. A FLAS Kft. visszatarthatja a visszatérítést addig, amíg az áru megérkezik, vagy amíg Ön nem bizonyítja, hogy az árut visszaküldte részünkre - attól függően, melyik esemény a korábbi.

A fogyasztónak minősülő Vásárló elállás esetén köteles a megrendelt terméket késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 (tizennégy) napon belül a FLAS Kft. részére. visszaküldeni.

Visszaküldési cím:  Budapest 1033 Csikós utca 6. Devergo Webáruház

A FLAS Kft.-nek a fenti címtől eltérő helyre, illetve utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldési költségén kívül az elállás kapcsán a Vásárlót semmilyen más költség nem terheli.

Abban az esetben, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék megvásárlására irányuló szerződéstől egyoldalú nyilatkozattal eláll, azonban az elállással érintett terméket annak jellege, tulajdonságai, illetve működése megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékben használta, a termékben bekövetkező értékcsökkenésért felelősséggel tartozik.

10.3   Szabványos elállási nyomtatvány

Ha szeretne elállni a szerződéstől, kérjük töltse ki a nyomtatványt és e-mail-en küldje vissza.     

E-mail: webshop@devergo.hu

Én/Mi* ezennel értesítjük, hogy elállok/elállunk az alábbi termékek (/)/alábbi szolgáltatások (*)

megvásárlásától

- Megrendelve ...... -án(*) megérkezett .......-n (*)

- A vevő(k) neve

- A vevő(k) címe

- Megrendelésszám

-Termék neve, cikkszáma, szín/méret

-Elállás oka

-Bankszámlaszám

- A vevő(k) aláírása (csak amennyiben papírformában készül az értesítés)

- Kelt

(*) Törölje, ahogy szükséges.

11.    Szavatosság

11.1.  Hibás teljesítés (Ptk. 6:157. §)

A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben, vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a kötelezett, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy ismernie kellett. Fogyasztó esetében az ellenkező bizonyításig vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a fogyasztó által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen.

11.2.   A megvásárolt termékek hibái kapcsán az alábbi szavatossági igényt jelenthet be a Magyar Polgári Törvénykönyv (2013. évi V. törvény a Polgári Törvénykönyvről):

1.1.1.Kellékszavatosság

A fogyasztónak minősülő Vásárló a FLAS Kft. hibás teljesítése esetén a FLAS Kft.-vel szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet. Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztónak minősülő Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

A Vásárló – választása szerint - kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a FLAS Kft. számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a FLAS Kft. költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

A Vásárló a választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban köteles viselni, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a FLAS Kft. adott okot.

A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni a FLAS Kft.-vel.

A Vásárló közvetlenül a FLAS Kft.-vel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

A szerződés teljesítésétől számított tizenkét hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha a Vásárló igazolja, hogy a terméket a FLAS Kft.-től vásárolta (nyugta vagy számla bemutatásával). Ilyen esetben a FLAS Kft. csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett. Amennyiben a FLAS Kft. bizonyítani tudja, hogy a hiba oka a Vásárlónak felróható okból keletkezett, nem köteles a Vásárló által támasztott szavatossági igénynek helyt adni. A teljesítéstől számított tizenkét hónap eltelte után azonban már a Vásárló köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

11.2.2.Termékszavatosság

Amennyiben hibás a termék Ön - választása szerint – a fenti kellékszavatossági igényét vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti. A fogyasztónak minősülő Vásárló a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős.

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

11.3.   Abban az esetben, ha mennyiségi vagy minőségi kifogása van, szíveskedjen ügyfélszolgálatunknak bejelenteni reklamációját. Kérjük, adja meg a rendelési számot, nevét, címét és panasza rövid okát, ha szavatossági igénnyel él. Az erre a célra szolgáló online nyomtatványt e-mailben küldje meg: webshop@devergo.hu. Ezt követően küldje az árut a következő címre: Budapest 1033 Csikós utca 6.

12.    Felelősség

12.1.   A webáruházban való vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet és az elektronikus kereskedelem lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és az esetlegesen felmerülő hibákra és potenciális veszélyforrásokra.

12.2.   A FLAS Kft. semmilyen módon nem felelős az alábbiakban foglaltakért, bármilyen okból is következtek be:

-        az Interneten küldött és/vagy fogadott bármilyen adat,

-        bármilyen működési hiba az Internetes hálózatban, ami megakadályozza a Webáruház akadálytalan működését és a vásárlást,

-        bármilyen meghibásodás, bármely vételi eszközben a kommunikációs vonalakon,

-        bármely levél - független attól, hogy papír, vagy elektronikus formában érkezett - de főleg bármilyen adat elvesztése,

-        bármely szoftver nem megfelelő működése,

-        bármilyen programhiba, abnormális esemény, vagy technikai hiba következményei.

12.3.   A Vásárló felelőssége felmérni, hogy hogyan védheti meg a számítógépén tárolt adatokat a behatolóktól. A FLAS Kft. internetes oldala bárki által szabadon elérhető, ezért FLAS Kft. semmilyen felelősséggel nem tartozik sem közvetett, sem közvetlen kárért, ami a webáruház weboldalához való csatlakozás miatt következett be.

12.4.   A FLAS Kft. nem vonható felelősségre semmilyen esetben vis maior esetén, vagy bármilyen eseménnyel kapcsolatosan, amit az ellenőrzési körén kívül eső, a szerződéskötés időpontjában előre nem látható körülmény okozott, és nem volt elvárható, hogy a körülményt elkerülje vagy a kárt elhárítsa. A FLAS Kft. ebben az esetben mentesül a megrendelés teljesítésének kötelezettsége alól és a teljesítés elmaradásáért kártérítési felelősséggel nem tartozik.

13.    Panaszkezelés, fogyasztói jogvita

Panaszkezelési hely:

Cím: 1033 Budapest, Csikós utca 6.

E-mail: webshop@devergo.hu

Telefon: +36 30 684-0964

13.1.   A FLAS Kft. a panaszokat szóban, illetve a fenti címekre postai, vagy elektronikus úton megküldött levélben fogadja.

13.2.   Békéltető testületi eljárás

13.2.1. A fogyasztó - panasz elutasítása esetén, annak jellege szerint - békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

13.2.2 .A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

13.2.3. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák (a továbbiakban: kamara) által működtetett független testület.

13.2.4. Fogyasztói jogvita: a fogyasztó és a vállalkozás közötti adásvételi vagy szolgáltatási szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy, valamint a fogyasztó és a vállalkozás között külön megkötésre kerülő adásvételi vagy szolgáltatási szerződés hiányában a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével összefüggő vitás ügy.

13.2.5. Fogyasztó a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény alkalmazásában: az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységén kívül eső célok érdekében eljáró természetes személy, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A békéltető testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában - a fogyasztói jogviták online rendezéséről, valamint a 2006/2004/EK rendelet és a 2009/22/EK irányelvmódosításáról szóló, 2013. május 21-i 524/2013/EU európai parlamenti és tanácsi rendelet alkalmazásának kivételével - fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, amely árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje. A belső piacon belül a vevő állampolgársága, lakóhelye vagy letelepedési helye alapján történő indokolatlan területi alapú tartalomkorlátozással és a megkülönböztetés egyéb formáival szembeni fellépésről, valamint a 2006/2004/EK és az (EU) 2017/2394 rendelet, továbbá a 2009/22/EK irányelv módosításáról szóló, 2018. február 28-i (EU) 2018/302 európai parlamenti és tanácsi rendelet [a továbbiakban: (EU) 2018/302 rendelet] alkalmazásában fogyasztónak minősül a fentieken túlmenően az (EU) 2018/302 rendelet szerint vevőnek minősülő vállalkozás is.

13.2.6. Illetékességi szabályok: Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. Az eljárásra - a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – a fentiek szerint illetékes testület helyett a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület illetékes.

13.2.7. Online adásvételi vagy online szolgáltatási szerződéssel összefüggő határon átnyúló fogyasztói jogvita esetén a fogyasztóvédelemért felelős miniszter által rendeletben kijelölt kamara által működtetett békéltető testület illetékes.

Ha több fogyasztó közösen terjeszt elő kérelmet, bármelyik kérelmezőre illetékes testület valamennyi kérelmezőre nézve illetékes. A békéltető testület illetékességi területe a testületet működtető kamara szerinti megyére (fővárosra) terjed ki.

13.2.8. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak az alábbi weboldalakon:

https://www.bekeltetes.hu/

https://mkik.hu/

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/bekelteto_testuletek/

A FLAS Kft. székhelye szerint illetékes békéltető testület neve és elérhetőségei:

Budapesti Békéltető Testület

székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Fax: 06 (1) 488 21 86

Telefon: 06 (1) 488 21 31

13.3.   A fogyasztóvédelmi hatóság eljárása:

A fogyasztó bármilyen fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból eljár, vizsgálva ezzel a vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. A fogyasztó egyedi ügyét azonban a békéltető testület oldja meg, azaz a fogyasztóvédelmi hatóság ebben az esetben átteszi a kérelmező ügyét a békéltető testülethez.

Az alábbi linken találhat további tájékoztatást arról, hogy a fogyasztó fogyasztóvédelmi problémájának megoldása érdekében mely intézményekhez fordulhat segítségért:

https://fogyasztovedelem.kormany.hu/

Panasza benyújtása előtt kérjük ellenőrizze a fogyasztóvédelmi hatóságok elérhetőségeinek friss adatait!

13.4.  Online vitarendezés

Az Európai Bizottság egy internetes felületet, az online vitarendezési platformot (OVR platform) működteti azon fogyasztók számára, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet, azaz egy alternatív vitarendezési testületet a panasz kezelésére.

Az OVR platform a https://webgate.ec.europa.eu/odr oldalra kattintással érhető el.

A hazai OVR kapcsolattartó pont elérhetőségei az alábbiak:

Innovációs és Technológiai Minisztérium - Európai Fogyasztói Központ

Székhely: 1027 Budapest, Csalogány u. 9-11.

Levelezési cím: 1440 Budapest Pf. 1.

Telefon: 06-1-795-52-33

E-mail: odr@itm.gov.hu

A fenti tájékoztatás mellett Európai Bizottság OVR honlapján bővebb tájékoztatás érhető el az OVR-platform működéséről és az online vitarendezésről az alábbi linkeken: https://ec.europa.eu/consumers/ https://ec.europa.eu/

13.5.  Bírósági eljárás:

Vásárló́ jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére, polgári eljárás keretében a Ptk., valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. rendelkezései szerint. Jogvita esetén a FLAS Kft. mindenkori székhelye szerint illetékes, a jogvita eldöntésére hatáskörrel rendelkező bíróság jogosult eljárni

14.   Szerzői jog védelme

A jelen weboldal tartalma, beleértve a fényképeket, filmeket és szövegeket szerzői jogok védelme alatt áll. A képek, filmek és szövegeknek csak magán célú felhasználása engedélyezett, minden egyéb használat az Eladó kifejezett, írásos hozzájárulása hiányában, tilos.

15.   Vonatkozó törvény és a bíráskodás helye: Az Eladó és a Vásárló közötti minden szerződésre Magyarország törvényei vonatkoznak.

16.    Jelen ÁSZF változtatása

Eladó jogosult jelen ÁSZF-et egyoldalúan módosítani, ha erre szükség van a jogi vagy technikai keretek változása miatt. A módosításokat Vásárlóinknak a megváltozott szabályozás megküldésével hozzuk tudomására. Amennyiben a Vásárló a változtatásról szóló értesítés kézhezvételétől számított hat héten belül azt írásban nem kifogásolja meg, úgy ezen újabb ÁSZF rendelkezéseit kell, az új ÁSZF hatályba lépését követően a felek szerződéses viszonyában irányadónak tekinteni.

 Hatályos: 2025.01.04.