ÁSZF

Devergo Official Webáruház Általános Szerződési Feltételei

https://www.devergo.hu/hu/ -

(Jelen ÁSZF 2017.12.12. –től hatályos)

1. A szerződés tárgya és jellemzői

1.    A szerződés tárgya, a webáruház oldalaira feltöltött és eladásra kínált termékskála.

2.    A Devergo üzletek kínálatában szereplő olyan termékek, amelyek a webáruház oldalaira nem kerültek feltöltésre, a webáruházon keresztül nem vásárolhatók meg.

3.    Az eladásra kínált termékek mindig képpel, termékleírással és jellemző paraméterekkel kerülnek feltöltésre. A feltüntetett árak üzleteinkben és a webáruházban eltérhetnek.

4.    A webáruházban történő vásárláshoz nincs kötelezően előírt minimális rendelési összeg.

5.    A webáruházban eladásra kínált termékek árai bruttó árak, azaz a mindenkori érvényes Általános Forgalmi Adó-val (ÁFÁ-val)  terheltek, de a szállítási költséget nem tartalmazzák.

6.    A webáruház oldalain külön feltüntetett akciós árai is szintén bruttó árak, azaz Általános Forgalmi Adóval (ÁFÁ-val) terheltek.

7.    A Flas Kft., az árváltozás jogát fenntartja, azzal, hogy a módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

8. A rendelés leadásához regisztráció szükséges. Rendelést csak 18. életévét betöltött, gyámság alatt nem lévő, cégként nem működő Magyarországon bejelentett természetes személy adhat le.

9. A https://www.devergo.hu/hu/ Devergo Official Webáruház oldalán kínált termékeket, csak Magyarország területére megadott postai címekre tudja szállítani.

 

2. REGISZTRÁCIÓ, ADATKEZELÉS

 

A Webáruházban történő vásárláshoz és a megrendelt termékek kiszállításához és/vagy átadásához, valamint a vásárlásról kiállított áfa-s számla elkészítéséhez szükséges, hogy a Vásárló a vásárlást megelőzően a Webáruház felhasználójaként regisztráljon, és a regisztráció során a hivatkozott tevékenységekhez szükséges adatokat megadja. Rendelést csak 18. életévét betöltött, gyámság alatt nem lévő, cégként nem működő Magyarországon bejelentett természetes személy adhat le. Az Ön személyes adatait soha nem adjuk át egyéb marketingcélokból cégünkön kívül álló harmadik félnek.

 

Az adatok helyessége a Megrendelő által bármikor ellenőrizhető és módosítható jóváhagyás előtt.

Az első bejelentkezéshez szükséges jelszót a rendszer generálja és e-mailben elküldi a Megrendelőnek. Ez a jelszó, belépés után bármikor módosítható a ’Személyes adatok/jelszómódosítás’ menüpont alatt.

A devergo.hu a megadott adatok bizalmas tárolását, archiválását, és kezelését maga vállalja, azokat a fennálló jogviszony alapján harmadik félnek nem adja ki. Ez alól kivételt képeznek azok az információk, melyek az adott termék kézbesítéséhez vagy kiszállításához szükségesek, mely adatok átadásához a Vásárló a megrendelés leadásával hozzájárul.

A regisztráció során a Webáruház a következő adatokat rögzíti a Megrendelőről: a Megrendelő felhasználói neve, jelszava (egyirányúan elkódolva), számlázási és szállítási címe, telefonszáma, email címe. A megrendelt áruk kiszállítása érdekében a webáruház a következő adatokat bocsátja a szállító rendelkezésére: szállítási név, a teljes szállítási cím, utánvét esetén a fizetendő összeg, megrendelő telefonszáma és egyéb elérhetősége.   A FLAS Kft. kijelenti, hogy a regisztráció során kizárólag a rendeléshez és a rendelés teljesítéséhez, ezzel kapcsolatos eljáráshoz feltétlenül szükséges adatokat kéri el.

Megadott személyes adatait a Megrendelő a webáruház felhasználói felületén bármikor megváltoztathatja, kivéve az email címet. Email cím változás esetén új felhasználói fiókot kell létrehozni.

Az adatkezelésre a devergo.hu webáruház megrendelőinek önkéntes, megfelelő tájékoztatáson alapuló nyilatkozata alapján kerül sor, amely nyilatkozat tartalmazza a kifejezett hozzájárulását ahhoz, hogy az oldal használata során közölt személyes adataik felhasználásra kerüljenek.

Az adatkezelés jogalapja az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. (Info tv.) 5.§ (1) bek. a) pontja szerint az érintett önkéntes hozzájárulása. A hozzájárulást a Megrendelő az egyes adatkezelések tekintetében a webáruház használatával, a regisztrációval, illetve a kérdéses adatok önkéntes megadásával adja meg.

A Devergo Official Webáruház rendszeres időközönként hírlevelet küld az aktuális akciókról és egyéb, a webáruházzal kapcsolatos információkról.

A https://www.devergo.hu/hu/, a Devergo Official Webáruház hírlevelét csak az arra feliratkozott felhasználók kapják, akiknek bármikor lehetősége van a hírlevelet lemondani, leiratkozni.

 

3. A RENDELÉS MENETE

 

https://www.devergo.hu/hu/ a Devergo Official Webáruház webáruházban való böngészéshez, a szöveges tartalmak vagy a termékek megtekintéséhez és kosárba helyezéséhez  nem szükséges a regisztráció.

A regisztráció megléte nem kötelezi a felhasználót megrendelésre.

A https://www.devergo.hu/hu/ a Devergo Official Webáruháza termék mellett feltüntetett árak bruttó árak, melyek már az általános forgalmi adót (ÁFÁ-t) is tartalmazzák. Az árak mindig egy darab termékre vonatkoznak. Az oldalon található termék képek eltérhetnek a valóságban a fényviszonyok miatt. 

A termékek megvásárlásához viszont szükséges a rendelés teljesítéséhez kötelező adatok, így a Megrendelő a még bejelentkezés nélkül kosarába gyűjtött termékeket megvásárolhatja a webáruház által kért adatok megadása után. A már regisztrált megrendelő is böngészhet bejelentkezés nélkül és gyűjtögethet a kosárba, a boltrendszer elmenti a kosár tartalmát és később a már jelszóval belépett megrendelő a vásárlás során, a regisztráció során megadott és mentett adatait a webáruház már felajánlja, így ezeket nem kell kitölteni, csak változás esetén módosítani.

A megrendelő a kosár funkcióra kattintva, bármikor megnézheti kosarának részletes tartalmát és annak aktuális értékét. Minden termék, amit betett a kosarába addig marad ott, amíg a Megrendelő ki nem törli belőle, vagy meg nem rendeli, vagy az adott termék ki nem fogy a készletből. Ez utóbbi esetben a termék eltűnik a webáruházból is, nem csak a kosárból. Kosara tartalmát bármikor ellenőrizheti, módosíthatja, vagy megrendelheti.

Kosara tartalmának ellenőrzése után, megrendeléshez kattintson a ’KASSZA’ gombra. Amennyiben már regisztrált, kérjük lépjen be a folytatáshoz. Amennyiben még nem regisztrált webáruházunkba, kérjük legyen kedves regisztrálni. Ezután kérjük válassza ki az átvétel módját.

A nem személyesen átvett rendeléshez szükséges adatok:

·   Számlázási név,

·   Számlázási cím,

·   Szállítási név

.   Szállítási cím

·   Szállítással kapcsolatos kapcsolattartó telefonszáma (érvényes magyarországi mobiltelefonszám)

 

Amennyiben korábban már vásárolt a devergo.hu weboldalon, személyes adatai automatikusan megjelennek a számlázási és a szállítási űrlapon. A rendszer a szállítási költséget automatikusan hozzászámolja a rendelés összegéhez.

Megrendelő a rendelés tényéről minden esetben írásos visszaigazolást kap a devergo.hu webáruháztól.

A Megrendelő köteles a webáruházban utánvéttel megrendelt és a megadott címre kiszállított termékek átvételekor, a devergo.hu által küldött számlán feltüntetett összesített vételárat és szállítási költséget készpénzben a kézbesítőnek kifizetni. Az utánvétes megrendelésen kívül, a webáruház lehetőséget biztosít előzetes online bankkártyás fizetési módra vagy előzetes átutalásra és a telephelyen történő személyes átvételre.

 

4. FIZETÉS

A Megrendelőnek lehetősége van a Rendelés áttekintésére, még a megrendelése leadása előtt.

 Az alábbi 4 fizetési mód közül lehet választani:

Utánvéttel:

UTÁNVÉT készpénzes fizetéssel. Ebben az esetben a csomag átvételekor, a futárnak kell kifizetni a rendelés ellenértékét. A futárszolgálatnak az átvételkor csak készpénzben lehet fizetni. Bankkártyával nem lehetséges.

UTÁNVÉT bankkártyás fizetéssel. Ez a fizetési lehetőség kizárólag FOXPOST, GLS csomagautomatánál történő fizetésnél lehetséges.

Előreutalással:

Előre fizetés esetén átutaláskor a közleménybe, kérjük adja meg a megrendelés azonosítószámát és a nevét. Az utalást csak forintban áll módunkban elfogadni.
Flas Kft.
Bankszámlaszámunk: 10702019-43861107-52200005  (devergo.hu oldalon leadott rendelésre vonatkozik)
Ha nem teljesíti 7 napon belül, rendelését töröljük. Amint megérkezik hozzánk a csomag ellenértéke mi e-mail-ben értesítjük, hogy mikor tudjuk átadni a futárszolgálatnak a csomagot.

A devergo.com oldalunkon leadott rendelések végösszegét kérjük az alábbi bankszámlaszámra átutalni:

 (IBAN) HU66 10702019-43861107-50200009

Bankkártyával:

A megrendelt termékek ellenértékét a megrendelés során azonnal, bankkártyával is kifizetheti. 
A Flas Kft. illetve a devergo.hu webáruház rendszere bankkártya adataihoz nem fér hozzá, így nem is tárolja azokat. A devergo.hu webáruház felé történő fizetési tranzakció költsége nem terheli Önt.

 A bankkártyás fizetés a CIB BANK portálján történik, mindegy, hogy a Megrendelő milyen banknál vezetett számlájának kártyájával rendelkezik.

A bank oldalán látható, hogy mely bankkártya típusokat fogadja el a bank.

A bankkártya szám részhez, kérjük írja be a bankkártyája első oldalán szereplő számsort. A lejárati dátumnál kérjük, tüntesse fel, a kártyáján megjelölt érvényességi dátumot, ezt szintén az első oldalon találja, közvetlenül a kártyaszám alatt. A bank kéri a kártya hátoldalán szereplő 3 számjegyű ellenőrzőkód beírását is.

A fizetés sikerességéről a CIB Bank fogja Önt tájékoztatni.

Készpénzzel:

A megrendelt termék ellenértékét bolti átvét esetén kizárólag készpénzzel tudja kiegyenlíteni.

Üzletbe érkezéskor értesítjük. Az értesítést követően rendelését 7 munkanapig veheti át üzletünkben.

5. SZÁLLÍTÁS

A webáruházon keresztül megvásárolt termékeket a következő szállítási módok egyikén juthatnak el a Megrendelőhőz:

-     Házhoz szállítás – kézbesítés GLS futárszolgálattal

-      Átvétel GLS csomagponton

-      Átvétel GLS csomagautomatában

-      Átvétel Foxpost csomagautomatában

-      MPL házhozszállítás - kézbesítve MPL futárszolgálattal

-      Átvétel MPL csomagautomatában

-      Átvétel MPL postaponton

-      Átvétel postára kézbesítve

-      Átvétel üzletünkben

Házhozszállítás futárral:

A megrendelt árut Magyarország egész területén házhoz szállítjuk, kizárólag belföldi megrendeléseket áll módunkban elfogadni. A terméket csomagküldő futárszolgálat (GLS vagy MPL) segítségével szállítjuk házhoz.

Átvétel GLS csomagponton:

A megrendelt árut a kiválasztott GLS csomagpontra szállítjuk.

Átvétel GLS csomagautomatában:

A megrendelt árut a kiválasztott GLS csomagautomatába szállítjuk. 

Átvétel Foxpost csomagautomatában:

A megrendelt árut a kiválasztott Foxpost csomagautomatába szállítjuk. 

Átvétel MPL csomagautomatában:

 A megrendelt árut a kiválasztott MPL csomagautomatába szállítjuk.

 Átvétel MPL postaponton:

 A megrendelt árut a kiválasztott MPL posta szállítjuk. 

 Átvétel postára kézbesítve:

 A megrendelt árut a kiválasztott postára szállítjuk. 

Átvétel üzletünkben:

A megrendelt árut a kiválasztott üzletünkbe szállítjuk.

Bolti átvétes rendelések esetén a beérkezést követően, a szállítás minimum 2-3 munkanapot vesz igénybe.

A boltba érkezésről e-mailben értesítjük.

A megrendelés értékét kizárólag készpénzben van mód kiegyenlíteni.

A  megrendeléshez tartozó garanciajegyet az üzletben adják át.

A megrendeléshez tartozó számlát emailben továbbítjuk.

Bolti átvételes rendeléseknél, a termékre vonatkozó csere, reklamáció ügyintézése a Webáruházhoz tartozik és kizárólag postai úton intézendő!

Üzleteink:

  • Aréna                  06-30-830-2055
  • Árkád                  06-30-684-0997
  • Campona             06-30-684-0980
  • Csepel-Popup       06-30-259-5405
  • Duna Plaza           06-30-225-8048
  • Köki Terminál       06-30-950-7495
  • Shopmark            06-30-684-0967
  • Pólus                   06-30-684-0998
  • Premier                06-30-670-2439
  • Premier Popup      06-30-599-7919
  • Polgár                  06-30-395-5211
  • Polgár Popup        06-30-204-1629
  • Békéscsaba          06-30-405-4073
  • Debrecen Fórum   06-30-514-6794
  • Debrecen Pláza    06-30-538-5078
  • Székesfehérvár    06-30-670-2419
  • Győr Árkád          06-30-670-2437
  • Győr Pláza           06-30-649-3488
  • Kaposvár             06-30-682-8309
  • Kecskemét           06-30-681-3416
  • Miskolc Pláza        06-30-737-0266
  • Miskolc Szinva      06-30-737-0265
  • Nyíregyháza         06-30-384-8717
  • Pécs Árkád           06-30-866-5332
  • Pécs Pláza            06-30-492-8881
  • Szeged Árkád       06-30-420-2530
  • Szeged Pláza        06-30-624-3480
  • Szolnok                06-30-670-2531
  • Zala                     06-30-216-6194

 

Szállítási díjak:

GLS házhozszállítás: bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1490 Ft

                                  bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 1190 Ft

                                   bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

GLS csomagpont:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1190 Ft

                              bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 1190 Ft 

                               bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

GLS csomagautomata:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1190 Ft

                                      bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 1190 Ft 

                                       bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

Foxpost: bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1190 Ft

              bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 1190 Ft 

               bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL házhozszállítás:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 1990 Ft + utánvét díja 565 Ft

                                   bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 1990 Ft

                                   bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL csomagpont:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

                              bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 990 Ft 

                               bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL csomagautomata:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

                                      bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 990 Ft 

                                       bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

MPL posta:  bruttó 20.000 Ft-ig utánvéttel 990 Ft + utánvét díja 565 Ft

                    bruttó 20.000 Ft-ig előre utalással és online bankkártyával történő fiztéssel 990 Ft 

                      bruttó 20.001 Ft felett ingyenes

A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk.

Átvétel üzletünkben: ingyenes

Utánvétes rendelések eseténamennyiben a rendelés munkanapokon 12:00 óráig beérkezik és a rendelt tétel illetve tételek  készleten vannak a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a legkorábban a következő munkanapon történik meg, a szállítás az átadást követő 1-2 munkanapon belül történik meg. 

Kártyás fizetéses megrendelés esetén a rendelés teljesítését csak a pénz beérkezését követően tudjuk vállalni. 

Az átutalással fizetett rendelések esetén, amennyiben a befizetés jóváírása  12:00 óráig beérkezik, és a rendelésének minden tétele készleten van, a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a második munkanapon történik meg, amennyiben a rendelt tételek készleten vannak.

Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a devergo.hu ügyfélszolgálata felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, és/vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében.

A kiszállítás munkanapokon 8-17 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként! Amennyiben ettől eltérő időpontban kérik a szállítást, az a MEGJEGYZÉS rovatban legyenek szívesek feltüntetni!

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a devergo.hu webáruház telephelyére.

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a devergo.hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli.

Az egyes kuponnapok és egyéb promóciók és ünnepek után alatt leadott megrendelések kiszállítási ideje meghosszabodhat.


A szállítási költség automatikusan hozzáadódik a rendelési összeghez, amit a rendelés feladásakor feltüntetünk, kivéve, amikor ingyen szállítás akció van érvényben.

Amennyiben a rendelés munkanapokon 12:00 óráig beérkezik, és a termék készleten van, a csomagja az adott munkanapon átadásra kerül a futárszolgálatnak. Nem munkanapon történő megrendelés, valamint 12:00 óránál később beérkező rendelések esetén az átadás a következő munkanapon történik meg. Amennyiben a megrendelés teljesítése bármilyen okból akadályba ütközik, úgy a devergo.hu ügyfélszolgálata haladéktalanul felveszi a kapcsolatot a Megrendelővel e-mailben, és/vagy telefon útján a további egyeztetés érdekében. A kiszállítás munkanapokon 8:00-17:00 óra között történik, ezért kérjük, hogy napközbeni elérhetőséget adjanak meg kiszállítási címként!

Amennyiben a csomagküldő cég az áru átadását nem tudja teljesíteni úgy a csomagról értesítést hagy, és egy új, egyeztetett időpontban ismételten megkísérli a kiszállítást. Amennyiben az árut másodszor sem sikerül kiszállítani, az árut visszaszállítja a devergo.hu webáruház telephelyére.

Amennyiben a küldemény csomagolása szemmel láthatóan sérült, a Megrendelő kötelessége meggyőződni még a futár jelenlétében, a csomagban lévő termékek sértetlenségéről. Amennyiben az áru bizonyítottan sérült, 14 napon belül  a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja.

Az esetleges szállítási késedelem, vagy a megrendelés teljes meghiúsulása esetén a devergo.hu webáruházat kártérítési kötelezettség nem terheli. Amennyiben a megrendelés egyes tételeit vagy egy részét kívánja lemondani, a kiszállítási költséget nem térítjük vissza.

Amennyiben a felhasználó a Webáruházat visszaélésszerűen használja (különösen, de nem kizárólagosan: leadott megrendelések átvételének indokolatlan megtagadása; téves vagy valótlan szállítási adatok megadása) úgy a FLAS Kft. fenntartja a jogot arra vonatkozóan, hogy a megrendelést visszautasítsa, a megrendelés teljesítését egyéb feltételekhez kösse, vagy a felhasználó regisztrációját törölje.

6.  MEGRENDELT TERMÉKEK CSERÉJE

Felhívjuk kedves vásárlóink figyelmét, hogy a higiéniai előírások betartása érdekében fehérneműnek minősülő terméket (pl. boxer, zokni) nem áll módunkban cserélni, valamint ezen termékekre az elállási jog sem érvényes. Kivétel ezalól a gyártási probléma, hiba miatt visszaküldött termékek cseréje, ezek értékének megtérítése.

Méretcsere esetén amennyiben a megrendelt árucikk mérete nem megfelelő (méretcserét szeretne), azt a Vevőnek az átvételtől számított 30 napon belül, kitöltött méretcsere nyilatkozattal és számlával együtt a Devergo Official Webáruház címére. Eredeti sértetlen csomagolásban vissza kell küldenie, majd a termék visszaérkezésétől számítva, a kiválasztott csere terméket a Devergo Official Webáruház maximum 14 napon belül újra kiküldi. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni. Kérjük a méretcsere nyilatkozaton a termékek pontos cikkszámát és méretét tüntessék fel!

A Devergo Official Webáruház kizárólag sérülésmentes, hiánytalan csomagolású, eredeti állapotú termék cseréjét/visszavételét vállalja. Abban az esetben, ha a terméket a Vevő használatba vette, és nem tudja sérülésmentesen visszajuttatni, akkor nem vállaljuk a termék cseréjét/visszavételét.

Termékcsere esetén - amennyiben a kiválasztott és átvett termék nem megfelelő és teljesen más terméket szeretne, azt a Vevőnek az átvételtől számított 30 napon belül, kitöltött termékcsere nyilatkozattal és számlával együtt a Devergo Official Webáruház címére. Eredeti sértetlen csomagolásban vissza kell küldenie, majd a termék visszaérkezésétől számítva, a kiválasztott csere terméket a Devergo Official Webáruház maximum 14 napon belül újra kiküldi. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni. Kérjük a termékcsere nyilatkozaton minden termék pontos cikkszámát, színét és méretét tüntessék fel!

Csak és kizárólag hibátlan csomagolású terméket lehet cserélni! Amennyiben hiányzik a csomagolása vagy a termék címkéje nem áll módunkban kicserélni.  A cipők doboza nem használható csomagoló anyagként. Amennyiben a rendelt termék a Vevő számára nem megfelelő, abban az esetben a  csere termék kiszállítási költsége 1490,- a Vevőt terheli. Személyesen cserés csomagok, illetve garanciális problémás termékek leadására nincsen lehetőség! Kérjük minden esetben kérjük postai úton vagy futárszolgálattal küldjék vissza a termékeket.

Amennyiben a fogyasztó a fogyasztói jogok megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A fogyasztóvédelmi elsőfokú hatósági feladatokat a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes járási hivatalok látják el, ezek listája itt található: http://jarasinfo.gov.hu/

7. ELÁLLÁS

A Megrendelő jogosult a terméknek, a fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított harminc (30) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni. A Megrendelő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát. Amennyiben a Megrendelő elállási joggal él, abban az esetben az ÁSZF elfogadásával tudomásul veszi, hogy a szállítási költség a megrendelőt terheli. 

Ha a Megrendelő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a FLAS Kft. részére. A Megrendelő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a FLAS Kft. részére. A FLAS Kft. e-mailben haladéktalanul visszaigazolja a Megrendelő elállási nyilatkozatának megérkezését.

A Megrendelőt terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az e fejezetben meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Megrendelő az erre irányuló nyilatkozatát 30 naptári napon belül (akár a 30. naptári napon) elküldi a FLAS Kft-nek. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a FLAS Kft. a határidő számítás szempontjából. A Megrendelő levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Megrendelő elállás esetén köteles a megrendelt terméket a FLAS Kft. címére (1033, Budapest Csikós utca 6.) indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, számlával és kitöltött elállási nyilatkozattal. A határidő betartottnak minősül, ha a Megrendelő a 30 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni. 

Bővebben itt olvashat a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól.

(http://njt.hu/cgi_bin/njt_doc.cgi?docid=167547.260043)

A termék FLAS Kft. címére történő visszaküldésének költsége a Megrendelő terheli. A termék visszaküldésének költségén kívül az elállás kapcsán a Megrendelőt semmilyen más költség nem terheli. Amennyiben a megrendelés egyes tételeit vagy egy részét kívánja lemondani, a kiszállítási költséget nem térítjük vissza. Ha a Megrendelő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Megrendelő elállási nyilatkozatának és visszaküldött csomagjának kézhezvételétől számított 14 napon belül a FLAS Kft. visszatéríti a Megrendelő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Megrendelő a FLAS Kft. által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A FLAS Kft. jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Megrendelő nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte. A termék vételárának visszatérítése az elállási nyilatkozaton megadott bankszámlaszámra történik. A visszatérítésre csak banki visszautalás formájában van lehetőség!

A Megrendelő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

Amennyiben a FLAS Kft. minden gondossága ellenére – technikai okokból – hibás vagy téves vételár kerül a Webáruház felületére, illetve a megrendelés visszaigazolására (különös tekintettel a nyilvánvalóan téves pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os vagy "1" Ft-os vételárra), abban az esetben a FLAS Kft. nem köteles a terméket a hibás, illetve téves áron szállítani. Ebben az esetben a FLAS Kft. felajánlja a tényleges vételáron történő szállítást, amelynek ismeretében a Megrendelő 30 napon belül nyilatkozhat vásárlási, illetve elállási szándékától. A nyilatkozat elmaradása esetén a megrendelés automatikusan törlésre kerül.

8. GARANCIA, JÓTÁLLÁS

Amennyiben a megrendelt árucikk hibás, és a hiba az áru átvételét megelőzően keletkezett, a Vevőnek az átvételt követően max. 3 munkanapon belül írásban jeleznie kell ügyfélszolgálatunk felé a  webshop@devergo.hu e-mail címre. A hibás termék visszaérkezésétől számítva, a Vevő választása szerint a 30 napon belül díjmentesen kicseréljük.

Amennyiben a megrendelt termék 12 hónapon belül meghibásodik, kérjük küldje vissza központi címünkre a terméket számlával együtt, melynek beérkezése után a terméket saját költségünkön bevizsgáltatjuk és értesítjük Önt az eredményről. A reklamáció kezelését a szavatosság időtartama alatt (első 12 hónap) a Forgalmazó (FLAS Kft.) ügyfélszolgálata végzi. Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Vevő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit. A szavatosság első 12 hónapja alatt a szükséges, független szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 12 hónapban a Vevő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát. Utánvételes visszaküldésre nincs lehetőség és nem áll módunkban az ilyen formában visszaküldött csomagokat átvenni.

2017. január 1-jétől átalakult a fogyasztóvédelmi hatósági intézményrendszer, a feladatokat az NFH általános jogutódja a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium valamint másodfokú ügyekben országos illetékességgel a Pest Megyei Kormányhivatal jár el. Így mind a 197 járási hivatalban elérhető a fogyasztóvédelem. Így mindenki a lakóhelyéhez legközelebbi hivatalban intézheti fogyasztóvédelmi ügyét, kérhet tanácsot például jótállási, szavatossági, panaszkezelési kérdésekben. Az elérhetőségeket itt találja: http://jarasinfo.gov.hu/

Felhívjuk figyelmét, hogy a termékek piszkos, szennyezett, sáros, vizes terméket higiéniai okok miatt nem vehetünk át. Kérjük, hogy tiszta, száraz állapotban szíveskedjen a terméket reklamáció esetén visszahozni.

A vásárláskor átadott, illetve a felsőruházati termékekbe bevarrt használati és kezelési útmutató leírásai az irányadóak a termék használatára, kezelésére és a szavatossági, jótállási feltételekre vonatkozóan.

A szavatossági szabályokat a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény (Ptk.) 6:159-167. §-a, a 19/2014 GKM rendelet, valamint a 1959. évi IV. törvény 305-311§-a részletezi.

A Ptk. alapján, minden olyan esetben, ha a hiba az áru értékének és használhatóságának csökkenése nélkül megjavítható, úgy a Vásárló csak abban az esetben kérheti javítás helyett a cserét vagy a vételár visszafizetését, ha az nem eredményez aránytalanul nagy többletköltséget a javításhoz képest a forgalmazó számára.

Idézet a Polgári Törvénykönyv 1959. évi IV. törvény 306.§-ából:

306. § (1) Hibás teljesítés esetén a jogosult

a.         elsősorban - választása szerint - kijavítást vagy kicserélést követelhet, kivéve, ha a választott szavatossági igény teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek a másik szavatossági igény teljesítésével összehasonlítva aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatott dolog hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát, és a szavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott kényelmetlenséget;

b.         ha sem kijavításra, sem kicserélésre nincs joga, vagy ha a kötelezett a kijavítást, illetve a kicserélést nem vállalta, vagy e kötelezettségének a (2) bekezdésben írt feltételekkel nem tud eleget tenni - választása szerint - megfelelő árleszállítást igényelhet vagy elállhat a szerződéstől. Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

 

A szavatossági reklamáció az eladáskor meglévő, a csak a viselés során jelentkező rejtett anyag- és/vagy gyártási hibákra vonatkozik. A külső mechanikai hatások, túlterhelés, kíméletlen használat, nem megfelelő tisztítás, házilagos javítás eredményeképpen bekövetkező károsodás nem tekinthető rejtett hibának, és a szavatossági jogok elvesztését vonhatja maga után.

A jogszabályban meghatározott kifogásközlésre rendelkezésre álló idő arra vonatkozik, hogy a vásárlónak - akadályoztatása esetén - mennyi idő áll rendelkezésére a reklamáció bejelentésére, ez azonban nem jelenti azt, hogy a meghibásodott terméket tovább használhatja, vagy egyéb olyan cselekményt hajthat azon végre, amellyel a keletkezett kárt növeli. A terméken jelentkező meghibásodást - lehetőség szerint - a jelentkezésükkor haladéktalanul be kell jelenteni a forgalmazó felé, mivel a meghibásodott termék további használata újabb, már nem javítható hibákat eredményezhet, mely esetben a gyártót, illetve jelen esetben a forgalmazót túlzott többletköltség terhelné csere vagy levásárlás esetén.

A reklamált termékek vizsgálatát szemrevételes, kézi, érzékszervi, roncsolás-mentes módszerrel van lehetőség végezni. A vizsgálatnál a vonatkozó szabványok és jogszabályok előírásait, korábbi vizsgálati tapasztalatokat, valamint gyakorlati- használati elvárásokat veszünk figyelembe.

A Magyarországon működő, akkreditált, független bevizsgáló szervek nem rendelkeznek olyan hatáskörrel, mely alapján kötelezhetné a forgalmazót arra, hogy esetleges javítás helyett a terméket cserélje ki, adjon árleszállítást, vagy fizesse vissza a vételárat.

A forgalmazó döntését, a bevizsgáló véleményét, illetve az elvégzett javítást, kártalanítást, a kifogás rendezési módját a vásárlónak nem kötelessége elfogadni, azonban annak további ügyvitele már nem a forgalmazó feladata. Fogyasztói jogvita esetén a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. Az eljárásra a fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett vállalkozás, vagy az annak képviseletére feljogosított szerv székhelye alapítja meg. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatók a www.bekeltetes.hu oldalon.

Amennyiben a szakvéleményben leírtakkal, valamint a minőségi kifogásrendezéssel kapcsolatos eljárással nem ért egyet, lehetősége van a területileg illetékes Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Osztályának kirendeltségéhez is fordulni, illetve polgári peres eljárást kezdeményezni. A járási (fővárosi kerületi) hivatalok székhelyeit - a fővárosi kerületek kivételével - a fővárosi és megyei kormányhivatalokról, valamint a járási (fővárosi kerületi) hivatalokról szóló 86/2019. (IV. 23.) Korm. rendelet 1. melléklete tartalmazza. Az lakhelye szerinti elérhetőségek megtalálhatók továbbá minden kereskedelmi egységben, a törvényi előírásoknak megfelelően kifüggesztve.

Abban az esetben, ha a minőségi kifogás megalapozott, és a hibát nincs mód kijavítani, a terméket nem őrizzük meg, nem küldjük vissza, hanem megsemmisítjük!

VISSZAKÜLDÉSI NYOMTATVÁNY:

 J_visszakldsi_rlap_2023.pdf

Online Vitarendezési Platform

Az Európai Bizottság létrehozott egy honlapot, amelybe a fogyasztók beregisztrálhatnak, így ezen keresztül lehetőségük nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitáikat ezen keresztül rendezzék egy kérelem kitöltésével, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók tudják érvényesíteni jogaikat anélkül, hogy például a távolság meggátolná őket ebben.

Ha Ön panaszt kíván tenni egy, az interneten vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban, és nem akar feltétlenül bírósághoz fordulni, igénybe veheti az online vitarendezés eszközét.

A portálon Ön és a kereskedő, akivel szemben panasszal élt, közösen kiválaszthatják a panasz kezelésével megbízni kívánt vitarendezési testülettel.

Az online vitarendezési platform itt érhető el:

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show&Lng=HU

A Devergo Official Webáruház szavatol azért, hogy az általa eladásra kínált termékek a webáruház oldalain feltüntetett termékleírás és képeknek megfelelőek, a márkára jellemző minőségben és a termékleírásban feltüntetett tulajdonságokkal rendelkeznek.

A Devergo Official Webáruház szavatol továbbá azért, hogy az általa eladásra kínált termékek, alkalmasak a rendeltetésszerű használatra, valamint mentesek mindenfajta olyan gyártási, tervezési, fejlesztési, gyártási, anyagbeli, kivitelezési hibáktól, amelyek saját mulasztásából adódnak. A Megrendelő részéről esetlegesen felmerülő minőségi kifogást, a Megrendelő köteles azonnal írásban jelezni a webshop@devergo.hu email címen. A webáruház a törvényben ez esetben előírt módon jár el, a hibás terméket kivizsgáltatja, a terméket kijavítja vagy azonos paraméterekkel rendelkező hibátlan árura kicseréli, készlet hiánya esetén a Megrendelő kérésére pénzvisszafizetést biztosít. Amennyiben a reklamáció megalapozott, a kiértesítéstől számított 12 hónapon belül kérheti a Megrendelő a termék cseréjét, illetve a vételár visszafizetését.

Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a Megrendelő az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Megrendelő érvényesíteni már nem tudja. A szavatossági jogok a számla eredeti, vagy másolati példányával érvényesíthetőek.

A reklamáció kezelését a szavatosság teljes időtartama alatt a Forgalmazó (FLAS Kft.) ügyfélszolgálata végzi. A szavatosság első 12 hónapja alatt a szükséges szakvéleményt a Forgalmazó biztosítja, a fennmaradó 12 hónapban a Megrendelő az esetleges reklamációval a fogyasztóvédelmi szervekhez  fordulhat, s a jogos reklamációról szóló jegyzőkönyvvel érvényesítheti szavatossági jogát.

A Megrendelő termékszavatossági igényét a termék gyártójával vagy forgalmazójával (FLAS Kft.) szemben gyakorolhatja. A gyártó, forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti, e határidő elteltével azonban jogosultságát elveszti. A Megrendelő a hiba felfedezése után késedelem nélkül köteles a hibát a gyártóval közölni. A hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a Megrendelő felelős.

A termékek minőségével, biztonságosságával és a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, valamint a szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából  a Megrendelő eljárást kezdeményezhet a lakóhelye szerint illetékes szakmai kamara mellett működő békéltető testületnél.

 

A FLAS Kft. székhelye szerint illetékes Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

 

1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.

Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

 

A Békéltető Testület elérhetőségei itt találhatóak.

 

A Megrendelő jogosult továbbá a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében.

 

A Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság fogyasztóvédelmi tájékoztatója az internetes vásárlásokkal kapcsolatos legfontosabb tudnivalókról itt érhető el. http://fogyasztovedelem.kormany.hu/node/2704

 

9. KEDVEZMÉNYEK

A webáruházban a következő kedvezmények vehetők igénybe:

Törzsvásárlói kedvezmény

Webshopunkon vásárló regisztrált felhasználóink törzsvásárlókká vállnak, amennyiben a vásárlások összértéke eléri a 40.000 Ft -ot. Ez az összérték akár több vásárlásból is elérhető.

Az 40.000 Ft összérték elérése után 10% állandó, el nem évülő kedvezményt biztosítunk, minden teljes áras termékre. A kedvezmény kizárólag a vásárlások értékétől függ, a vásárlások számától nem. A törzsvásárlói kedvezmény az 40.000 Ft elérése utáni első vásárlástól érvényes. Törzsvásárlóink webshopunkra belépve már a törzsvásárlói kedvezménnyel csökkentett árat látják.

Leárazott termékeinkre a törzsvásárlói kedvezmény nem érvényes! A kedvezmények nem adódnak össze, mindig a legmagasabb kedvezmény érvényes.

Kuponkód

Egyszer felhasználható kupon:

Az aktuális promócióban, hírlevélben szereplő kuponkód, mely egy adott megrendeléskor felhasználható a kuponkód mező kitöltésével. Például: Hírlevél feliratkozáskor adott kedvezmény

Évfordulós kuponkód, mely egy adott megrendeléskor felhasználható a kuponkód mező kitöltésével. Például: Regisztráció, Születésnap, Névnap

Többször felhasználható kupon:

Az aktuális promóció időtartama alatt akár több különböző megrendelésben is felhasználható.

Például: Joy, Glamour kuponnapok

A törzsvásárlói és VIP kedvezmény, illetve a kuponkód csak termékre vonatkozik, szállítási költségre nem!

10. TÖRVÉNYI SZABÁLYOZÁS

A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben különösen, de nem kizárólagosan a Magyar Köztársaság Polgári Törvénykönyvéről szóló 2013. évi V.  törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, valamint a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet szabályai az irányadóak.

 

ADATVÉDELMI IRÁNYELVEK

 

1. TÁJÉKOZTATÓ ADATOK

 

A https://www.devergo.hu/hu/ a Devergo Official Webáruház tulajdonosa:

 Flas Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely:

1033 Budapest, Csikós u. 6

Képviseletében eljár:

Sebe Géza

Telefon:

06-30/684-0964

Fax:

06-1-2990112

E-mail cím:

webshop@devergo.hu

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:

NAIH-65018/2013.

Adószám:

10794177-2-41

Cégjegyzékszám:

01-09-169595

Cégjegyzéket vezeti:

Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság

 

2. ÁSZF ELFOGADÁSA, HATÁLYA

 

A webáruház-szolgáltatás igénybevételének előfeltétele az, hogy a Megrendelő elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket. A feltételek elfogadásának minősül, ha a Megrendelő regisztrálja magát, vagy megrendelést ad le.

A devergo.hu webáruház semmilyen formában nem vállal felelősséget a Megrendelő által megadott hibás vagy hiányos adatokból eredő téves teljesítésért. Megrendelés esetén, a név, cím, telefon és e-mail mezőket minden esetben kötelezően ki kell tölteni, ezek hiányában a rendszer a rendelést nem tudja elfogadni. A webáruház, a regisztrációkor megadott személyes adatokat, e-mail címmel és jelszóval tárolja a későbbi azonosításhoz. A helyes jelszóval belépve, a Megrendelő, az adataihoz bármikor hozzáférhet és módosíthatja azokat. A már kiállított számlán található adatok utólag viszont már nem változtathatóak.

Rendelést csak 18. életévét betöltött, gyámság alatt nem lévő, cégként nem működő Magyarországon bejelentett természetes személy adhat le. Az Ön személyes adatait soha nem adjuk át egyéb marketingcélokból cégünkön kívül álló harmadik félnek.

A devergo.hu webáruház fenntartja a jogot, hogy az Általános Szerződési Feltételeket részben vagy egészben bármikor módosíthatja. az Általános Szerződési Feltételek és annak mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. az Általános Szerződési Feltételek mindaddig hatályban maradnak, amíg a webáruház-szolgáltató a webáruház-szolgáltatást biztosítja. A devergo.hu webáruház az árváltozás jogát fenntartja, azzal, hogy a módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja.

 

A https://www.devergo.hu/hu/ Devergo Official Webáruház tulajdonosa és üzemeltetője, a FLAS Kft.

A FLAS Kft. az alábbiakban ismerteti adatkezelési elveit, melyeket saját magával, mint adatkezelővel szemben megfogalmazott és betart.

Adatkezelési alapelveink összhangban vannak  valamennyi hatályos jogszabállyal, különösen az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. tv. rendelkezéseivel.

A FLAS Kft. adatvédelmi koncepciója a megfelelő tájékoztatáson alapuló önkéntes beleegyezésen nyugszik, melynek megvalósítására a szolgáltatás használatának minden fázisában törekszik.

A FLAS Kft. elkötelezett a látogatók személyes adatainak védelmében és kiemelten fontosnak tartja a felhasználók információs önrendelkezési jogának tiszteletben tartását. A látogatók személyes adatait bizalmasan kezeli és megtesz minden olyan biztonsági, technikai és szervezési intézkedést, mely az adatok biztonságát garantálja.

Adatkezelési nyilvántartási azonosító:  NAIH-65018/2013.

FLAS Kft. kijelenti, hogy regisztrált ügyfeleinek kéretlen (spam) levelet nem küld. Regisztrált ügyfelei kizárólag a regisztrációhoz és a rendeléshez feltétlenül szükséges leveleket kapnak.

 

3. FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS

 

A https://www.devergo.hu/hu/ Devergo Official Webáruházon keresztül történő vásárlás feltételezi a Megrendelő részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását. A felhasználó, illetve Megrendelő tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie, illetőleg magának kell gondoskodni a számítógépe biztonságos használatáról és az azon tárolt adatok védelméről.

A devergo.hu nem felel a vis majorból eredő, vagy egyéb, az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért, ideértve, de nem kizárólagosan:

· a  weboldal használatából, vagy üzemzavarából,

· az adatok bárki által történő megváltoztatásából,

· az információtovábbítási késedelemből adódó,

· vírusok okozta,

· szoftverhibából, internetes hálózat hibájából,egyéb technikai jellegű hibából eredő,

· vonal, vagy rendszerhibából adódóan,

A "vis maior" - ként leadott megrendeléseket nem fogadjuk el és érvénytelenítjük, töröljük.

 

Tárhely szolgáltató adatai:

CÉGNÉV: Pannon Set Kft.

Alapítva: 1999. július 20
Székhely: 1237, Budapest Hrivnák Pál utca 165/3.

E-mail cím: ps@ps.hu
Telefon: +36 1 /789-0575

Jó vásárlást kívánunk!